- Nowy
BRL9730 to profesjonalny środek czyszczący o właściwościach smarnych do czyszczenia całej instalacji zasilania benzyną ołowiową i bezołowiową, nadający się do silników gaźnikowych oraz z elektronicznym wtryskiem , łącznie z wszystkimi nowoczesnymi silnikami z wtryskiem wielopunktowym oraz bezpośrednim jak FSI,TFSI ,ECO BOOST,SKY ACTIVE itp.
W zbiorniku zapobiega i usuwa wodę, zanieczyszczenia, rdzę, osady alkoholu, parafinę, bakterie i żelatynę.
Przywraca moc silnika, ogranicza zużycie i emisję gazów (CO, HC, NOX), ułatwia zapłon, eliminuje nieprawidłowości, stukanie na głowicy, spadki obrotów wynikające z niewystarczającego spalania, wydłuża funkcjonowanie silnika, turbo i katalizatora.
Czyści segmenty i denko tłoków.
Całą zawartość butelki 300 ml należy wlać do zbiornika paliwa ,powtórzyć całą czynność po zatankowaniu 4 pełnych zbiorników benzyny.Jeżeli jednostka napędowa jest zasilana dwoma paliwami LPG/BENZYNA lub CNG/benzyna to czynność powtarzamy przy następnym tankowaniu zbiornika do pełna.
Zalecane stosowanie co 10000 km .
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
BRL9730 to profesjonalny środek czyszczący o właściwościach smarnych do czyszczenia całej instalacji zasilania benzyną ołowiową i bezołowiową, nadający się do silników gaźnikowych oraz z elektronicznym wtryskiem , łącznie z wszystkimi nowoczesnymi silnikami z wtryskiem wielopunktowym oraz bezpośrednim jak FSI,TFSI ,ECO BOOST,SKY ACTIVE itp.
W zbiorniku zapobiega i usuwa wodę, zanieczyszczenia, rdzę, osady alkoholu, parafinę, bakterie i żelatynę.
Przywraca moc silnika, ogranicza zużycie i emisję gazów (CO, HC, NOX), ułatwia zapłon, eliminuje nieprawidłowości, stukanie na głowicy, spadki obrotów wynikające z niewystarczającego spalania, wydłuża funkcjonowanie silnika, turbo i katalizatora.
Czyści segmenty i denko tłoków.
Całą zawartość butelki 300 ml należy wlać do zbiornika paliwa ,powtórzyć całą czynność po zatankowaniu 4 pełnych zbiorników benzyny.Jeżeli jednostka napędowa jest zasilana dwoma paliwami LPG/BENZYNA lub CNG/benzyna to czynność powtarzamy przy następnym tankowaniu zbiornika do pełna.
Zalecane stosowanie co 10000 km .