• Nowy
Zestaw ACSTAG DIESEL-6
search
  • Zestaw ACSTAG DIESEL-6

Zestaw ACSTAG DIESEL-6

3 444,00 zł
Brutto

Sterownik autogaz


Rodzaj silnika: Diesel


Maksymalna ilość cylindrów: 16


Rodzaj paliwa autogaz: LPG i CNG


Czas gwarancji sterownika: 2 lat


Normy i homologacje: E8 67R-01 6376, E8 110R-00 6377




STAG Diesel jest alternatywną metodą zasilania do silników wysokoprężnych od 2 do 16 cylindrów. Cały system został oparty na rozwiązaniach technicznych, umożliwiających dawkowanie paliwa gazowego wraz z powietrzem, które miesza się w cylindrze z olejem napędowym. STAG Diesel nie wyklucza jazdy na samym oleju napędowym ponieważ instalacja gazowa nie wymaga ingerencji w konstrukcję wnętrza silnika.




Cecha - Korzyść:


Innowacyjność - Poprawa ekologii i ekonomii pracy silników Diesla


Podłączenie lambdy, stuku i czujnika temperatury - Bezpieczeństwo dla silnika


Uniwersalność - Współpraca z każdą konstrukcją silnika Diesla


Zwiększenie mocy silnika - Lepsze spalanie oleju napędowego wraz ze spalaniem LPG


Wzrost wydajności spalania ON - LPG powoduje efektywniejsze spalanie oleju napędowego




Cechy użytkowe:


Obsługa silników diesla do 8 cylindrów w trybie sekwencyjnym


Obsługa silników diesla do 16 cylindrów w trybie niesekwencyjnym


Dotrysk LPG lub CNG


Zaawansowany algorytm sekwencyjnego wtrysku gazu


Precyzyjne dawkowanie gazu oparte na aktualnym zapotrzebowaniu silnika


Kontrola temperatury spalin dla zapewnienia bezpieczeństwa jednostki napędowej


Możliwość odczytu szerokopasmowej sondy lambda: kontrola składu mieszanki poprzez niezależną szerokopasmową sondę lambda dedykowaną do silników Diesla, (opcja dodatkowego montażu w przypadku gdy sonda nie występuje w silniku)


Obsługa aut wyposażonych w tempomat


Możliwość zachowania mocy po konwersji na tym samym poziomie w pojazdach z silnikami typu common rail


System autokalibracji




Kompletacja rekomendowana przez producenta:




Reduktor:


LPG: STAG R01 TYP 150, STAG R01 TYP 250, STAG R02, STAG R02 TWIN, STAG R02 EL


CNG: STAG R14




Wtryskiwacze gazu:


LPG: STAG AC W01, STAG AC W01 BFC, STAG AC W02, STAG AC W02 BFC, STAG AC W03, STAG AC W03 BFC, STAG ACW-012




Przełącznik B/G:


LED 600


LED 500


LED 401

Ilość

  Security policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Delivery policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Return policy

(edit with the Customer Reassurance module)

Sterownik autogaz


Rodzaj silnika: Diesel


Maksymalna ilość cylindrów: 16


Rodzaj paliwa autogaz: LPG i CNG


Czas gwarancji sterownika: 2 lat


Normy i homologacje: E8 67R-01 6376, E8 110R-00 6377




STAG Diesel jest alternatywną metodą zasilania do silników wysokoprężnych od 2 do 16 cylindrów. Cały system został oparty na rozwiązaniach technicznych, umożliwiających dawkowanie paliwa gazowego wraz z powietrzem, które miesza się w cylindrze z olejem napędowym. STAG Diesel nie wyklucza jazdy na samym oleju napędowym ponieważ instalacja gazowa nie wymaga ingerencji w konstrukcję wnętrza silnika.




Cecha - Korzyść:


Innowacyjność - Poprawa ekologii i ekonomii pracy silników Diesla


Podłączenie lambdy, stuku i czujnika temperatury - Bezpieczeństwo dla silnika


Uniwersalność - Współpraca z każdą konstrukcją silnika Diesla


Zwiększenie mocy silnika - Lepsze spalanie oleju napędowego wraz ze spalaniem LPG


Wzrost wydajności spalania ON - LPG powoduje efektywniejsze spalanie oleju napędowego




Cechy użytkowe:


Obsługa silników diesla do 8 cylindrów w trybie sekwencyjnym


Obsługa silników diesla do 16 cylindrów w trybie niesekwencyjnym


Dotrysk LPG lub CNG


Zaawansowany algorytm sekwencyjnego wtrysku gazu


Precyzyjne dawkowanie gazu oparte na aktualnym zapotrzebowaniu silnika


Kontrola temperatury spalin dla zapewnienia bezpieczeństwa jednostki napędowej


Możliwość odczytu szerokopasmowej sondy lambda: kontrola składu mieszanki poprzez niezależną szerokopasmową sondę lambda dedykowaną do silników Diesla, (opcja dodatkowego montażu w przypadku gdy sonda nie występuje w silniku)


Obsługa aut wyposażonych w tempomat


Możliwość zachowania mocy po konwersji na tym samym poziomie w pojazdach z silnikami typu common rail


System autokalibracji




Kompletacja rekomendowana przez producenta:




Reduktor:


LPG: STAG R01 TYP 150, STAG R01 TYP 250, STAG R02, STAG R02 TWIN, STAG R02 EL


CNG: STAG R14




Wtryskiwacze gazu:


LPG: STAG AC W01, STAG AC W01 BFC, STAG AC W02, STAG AC W02 BFC, STAG AC W03, STAG AC W03 BFC, STAG ACW-012




Przełącznik B/G:


LED 600


LED 500


LED 401

AC SA / STAG
12DIESEL6
6 Przedmioty

Opis

PRODUCENT
STAG
PRODUCENT/MARKA
STAG
Nowy
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.